Wednesday, December 07, 2005

Raun volgt!

Waar Edwin staat is Raun, ook deze jonge kan niet achterblijven. Gezien Ed's impulsieve karakter, besloot ik Joras mee te vragen; waar Edwin uitkomt is immers nooit zeker.

Joras reactie was in een woord aangrijpend: “We gaan naar Spanje, al aan de zee, We nemen broodjes en koffie mee!” Maar laat ik ongerijmd verder schrijven. Zondagavond heb ik Martijn eindelijk kunnen bereiken, ik vertelde hem het goede nieuws. Bekaf van een surfweekend kon hij deze opkikker goed bereiken, twee goden naar het land van de Costa’s, gelach volgde, nu hoeft hij deze eenzame kerstweek niet langer alleen door te brengen. Ik vertelde hem van onze plannen: 2 januari vliegen op Andalucia, en vervolgens de trip via Madrid naar de parels van Barcelona, hij was verkocht. Nu maar aftellen.


Ik zal binnenkort ook de vakantie verhalen bijwerken, wordt tijd.
Een fotootje van onze vriend Joras

No comments: