Wednesday, October 21, 2009

Marrakech

Jemâa el-Fna (Centrale plein)

Hallo allemaal,

De reis verliep soepel en zonder al teveel problemen ben ik gisteren avond aangekomen in Marrakech. Marrakech is top, gezellige mensen, lekker eten, overal live entertainment en natuurlijk super mooi weer. Helaas heb ik van alles echter weinig mee gekregen omdat ik gisteren en vandaag eigenlijk vooral heb liggen slapen op het dakterras van mijn hostel, en ondanks mijn verbrande hoofd (bedankt Elvert) verloopt alles dus erg ontspannen. Dit is voor mij niet de eerste keer in Marrakech en omdat ik het meeste al heb gezien zal ik morgen richting Rabat (de hoofdstad) reizen om een Mauritaans visum te regelen. Dit zal waarschijnlijk enige dagen duren, waardoor ik de komende dagen in Rabat zal verblijven. Zodra ik mijn visum binnen heb zal in mijn reis langszaam vervolgen langs de Marokaanse kust, door de Sahara richting Mauratanie.
Ik houd jullie op de hoogte!
Beslèma

No comments: