Friday, September 16, 2005

Bangkok

Ik ben veilig in Bangkok beland, waar ik inmiddels al weer 2 dagen heb zitten niksen. Bangkok is enorm druk en chaotisch en als je net terug komt uit Laos en Cambodja is het ook een enorme cultuur shock. Bangkok is een uit de hand gelopen Amsterdam. Alles in deze stad draait om de toeristen , alle toeristen uit zuid oost Aziƫ komen naar Bangkok toe om hun laatste inkopen te doen en goedkoop terug te kunnen vliegen. Op straat zie je meestal ook meer toeristen lopen dan Thaise mensen. Je wil hier daarom ook niet te lang blijven, want tot rust kom je hier zeker niet. Vanavond heb ik afgesproken met Raun die ook ergens in deze stad rondzwerft en morgen wil ik een thaibokswedstrijd gaan bekijken voordat ik de nachtbus pak richting Phuket. Vanuit Phuket zal ik met een boot naar het eiland Ko Phi Phi (het eiland wat het zwaarst is getroffen door de tsunami in Thailand) varen, om daar een tijdje te werken als vrijwilliger aan de wederopbouw van het eiland. Nou ik ga even iets te eten opzoeken en zal jullie over een paar dagen weer inlichten vanaf Ko Phi Phi. Goodbye!

No comments: