Monday, January 01, 2007

Feliz navidad y feliz ano neuvo!

San Pedro La Laguna!
Een van de drie vulkanen aan het meer van San Pedro
Nick probeert een tuktuk te stelen

Local artist Octavio Ocampo Uitzicht uit mijn raamBouwstijl in San PedroOle, Zoe, Isreal en ikDe twee andere vulkanen aan het meer van San pedroChristmas dinnerRussel, Jan y yo despues la comida de navidad
De familie speelt met wuurwerk in de achtertuin
Nick , Ole and I at the newyear party

Dag allemaal. Allereerst natuurlijk allemaal een goed nieuwjaar toegewenst. Sorry dat ik zo lang niets meer van me heb laten horen, maar ik heb voor de laatste twee en halve week in San Pedro gezeten. Omdat San Pedro vrij afgelegen ligt, was het niet mogelijk om mijn website te updaten. Mijn plan was om een weekendje naar San Pedro te gaan voordat ik mijn spaanse studie begon in Antiqua, maar het is allemaal wat anders gelopen en inmiddels studeer ik al voor 2 weken in San Pedro en mijn plan is om hier nog 2 extra weken te blijven om mijn spaans te verbeteren.
Het is erg fijn om nu voor een lange tijd op de zelfde plek te zitten. Ik ken inmiddels heel veel mensen hier en kerst en oud en nieuw waren dan ook een groot feest.
Mijn spaans wordt steeds beter, vooral omdat ik verblijf bij een locale familie en hierdoor veel kan oefenen. Door de weeks ben ik dus vooral druk bezig met studeren en in de kroeg hangen, terwijl ik de weekenden zoveel mogelijk probeer te gebruiken om rond te reizen.
Met mij gaat het dus erg tranquilo en ik zal jullie vanaf nu weer proberen regelmatig op de hoogte te houden.
Hasta Luego!

1 comment:

Anonymous said...

Hee Edje,
Mooie foto's zitten er tussen!!
Volgens mij heb je het wel naar je zin.
Ik blijf je volgen en hoop je als je ooit weer terug komt echt weer even te zien!
x Bo