Tuesday, January 16, 2007

Op naar Cuba!

De reis tot nu toe van Mexico City tot Cancun

Sunset in Placencia (Belize)

Litlle Tony Montana playing with his gun

Na een paar heerlijke balansdagen op het strand in Belize, ben ik opnieuw aangekomen in Mexico. Belize is ondanks de belachelijk hoge prijzen een geweldig land. Belize is een engelse kolonie en daardoor het enige land in Centraal Amerika waar zwarte mensen wonen (overgebrachte slaven) en waar de mensen Engels praten. Iedereen is erg ontspannen en groot gedeelte van de dag ligt de halve bevolking te slapen. Toch ben ik blij weer in Mexico te zijn, want doordat ik problemen met geld had in Belize was ik genoodzaakt om een groot gedeelte van de reis te liften, wat een erg vermoeiende en lange reis werd.

Vandaag pak ik de bus naar Cancun en waar ik morgen opzoek zal gaan naar een ticket retourtje Cuba.

De kinderen van mijn familie in San Pedro


The funky chicken busses in Guatemala

Antigua

No comments: