Tuesday, February 13, 2007

BC Bomba

Back in San Pedro
Fiesta in San Pedro
Mayan guy peddling his ass off for water
Tommy (in the tree) & Ernestro (with the sord) 'working' on the land
Burning down the land Tommy & Ernestro
Tommy & Gorgia

Nadat ik terug gekomen was uit Cuba, ben ik zo snel mogelijk terug gekeerd naar San Pedro (Guatemala), waar ik een maand geleden ruim 4 weken had door gebracht. Erg leuk om veel mensen terug te zien en weer naar school te gaan om mijn Spaans wat te verbeteren. Inmiddels zit ik hier alweer anderhalve week en heb ik twee toffe gasten uit Nederland leren kennen (Ernestro en Tom). Ernestro is bezig een huis en retreat centre te bouwen aan de voet van de vulkaan. Een enorm gaaf project op een ontzettend mooie plek dus ik besloot Ernestro en Tom een handje te helpen bij de bouw. Elke dag zijn we nu druk bezig op het land en afgelopen weekend hadden we een grote BBQ party om de eerste succesvolle week te vieren. Omdat ik op dit moment erg druk ben met het project, heb ik de laatste tijd ook niet veel tijd gehad om mijn site bij te houden. Waarschijnlijk blijf ik hier nog een klein weekje, maar daarna moet ik snel afzakken naar El Salvador en Honduras, want 9 maart komt Sarah aan in San Jose (Costa Rica)!

No comments: