Monday, February 19, 2007

Frodi & Leila


Frodi, Leila and me climbing the active Pacaya vulcano in Antiqua
Sunset from the vulcanoMarket in Antiqua

Na een knallende afscheids BBQ op de vulkaan San Pedro, besloot ik dat het tijd werd om San Pedro te verlaten. Samen met Leila (Zwitserland) en Frodi (Norwegen) ben ik naar Antiqua gegaan. Frodi kwam ik 3 weken geleden al tegen in Santa Clara (Cuba) en met zijn drieën besloten we verder te gaan naar Antiqua. Omdat Antiqua erg centraal ligt en dus een perfecte tussen stop is om je reis te vervolgen, was dit inmiddels de derde keer dat ik er was. De laatste dag hebben we met zijn allen de actieve Pacaya vulkaan beklommen. Ongelovelijk om van zo dichtbij de lava uit de grond te zien komen, maar wel een beetje warm aan de voetjes. Vanochtend ben ik om 4 uur vertrokken naar Copan (Honduras), waar ik morgen de Maya ruines zal bezoeken. Leila en Frodi zullen nu ergens in Semuc Shampey zijn, maar waarschijnlijk zullen we elkaar aan het eind van de week in El Salvador weer ontmoeten om met zijn allen richting het zuiden te gaan.

No comments: