Monday, April 02, 2007

Een feestje op de Corn Islands

Local kid with his treasureSunset on Little corn island
Ready for our last dive
Cathy, Ben (dive instructor) Saar and I official openwaterdivers
Me in full action with local talents My birthday cake!
Ready for action
Canopy in MonteverdeThe horses in Granada
Hallo allemaal, het is alweer een tijdje geleden sinds mijn laaste berichtje, maar de laaste 3 weken hebben ik en Saar enorm genoten waardoor we geen tijd hadden voor plaatjes en verhaaltjes. Na Granada zijn we doorgereisd naar the Corn Islands aan de Caribische kust van Nicaragua. Hier hebben we onderandere onze openwater duikcursus gehaald en mijn verjaardag gevierd. Daarna hebben we nog wat tijd doorgebracht in Monteverde (Costa rica) waar we de geweldige Canopy tour door de jungle hebben gedaan. Inmiddels zijn we weer terug in San Jose, want helaas moet Saar morgen alweer terug naar Nederland. Het wordt vast weer heel vreemd om nu weer alleen verder te reizen. Nadat ik Saar op het vliegtuig heb gezet stap ik zelf op de bus richting Panama waar ik de Paasdagen zal doorbrengen (dit is een van de belangrijkste feestdagen van het jaar).

1 comment:

Anonymous said...

Good words.