Wednesday, November 18, 2009

La maison d'Omar

Allereerst wil ik iedereen bedanken voor alle reacties, krabbels en mailtjes die ik de laaste weken heb ontvangen. Helaas ben ik niet altijd in de gelegenheid om iedereenl persoonlijk te antwoorden, maar ik blijf natuurlijk altijd benieuwd naar jullie verhalen en avonturen uit het koude Nederland.
Hier gaat alles nog steeds bijzonder goed. De afgelopen week was erg ontspannen, want dankzij Omar had ik een heel huis tot mijn beschikking en dat nog geen 20 meter van het strand.

Omar's beach house
De dagen begon ik dus wederom met een duik in de zee, smiddags voetbalde ik meestal wat met de kinderen op het strand en s'avonds hing ik wat rond bij de familie en vrienden van de jongen die normaal gesproken op het strand huisje past.

The beach of Ngaparou

Heerlijk om even alle luxe voor jezelf te hebben en een ideaal moment om alle indrukken van de afgelopen weken even te laten bezinken. Echter na een kleine week ontspannen te hebben begonnen het idee om verder te reizen alweer te kriebelen. Afgelopen vrijdag besloot ik daarom verder te reizen richting het zuiden van Senegal.

The kids in Ngaparou
Het plan voor de komende weken is om langzaam via Guinea Bissau, Guinea en Sierra Leone richting Mali te reizen.

2 comments:

Anonymous said...

haha vette shit!

Jurre

i'm just fine said...

Hey Edje!!
jezus, wat heb jij het heerlijk zeg! hier is het niet anders dan ander. Alleen komt er nu niet meer een stuiterballetje mij lastig vallen op me werk :(
Nou ik heb niet echt veel te vertellen aangezien het zondag is en ik gister tot de late uurtjes biertjes heb getapt. Heel veel plezier daarzo en tot ooit!
Gr'tjes en kussjes en huppseltjes en giegeltjes en al die andere onzin.. van mij voor jou!