Sunday, April 22, 2012

Direct weer aan het werk


Omdat het niet echt goed ging met mijn knie (waarschijnlijk door het verhuizen en tillen van de koffers), hebben we de eerste twee dagen niet veel van Dublin kunnen zien. Maar goed, we zijn hier niet op vakantie dus de komende maanden zullen we nog genoeg de tijd hebben om de stad te verkennen. 


Maandag ochtend begon gelijk de eerste werkdag bij Linkedin. Met een team van negen mensen begonnen we aan de introductie week, een warm bad wat voornamelijk bestond uit luisteren, handjes schudden, trainingen volgen en nog veel meer luisteren…


Al hoewel ik in de eerste week dus nog niet echt heb hoeven werken, was de indruk van mijn nieuwe baan erg goed. Iedereen is enorm aardig, de werksfeer is ontspannen maar vooral de pooltafel, de koelkasten gevuld met blikjes frisdrank en kasten vol met snoep waar iedereen uit mag graaien maken indruk. Ik voel me hier net als Sjakie in de chocolade fabriek.

No comments: